Klient: Wiodący międzynarodowy producent zbiorników ciśnieniowych, zbiorników wyrównawczych i płytowych wymienników ciepła.
AUTOMATYCZNE INSTALACJE SPAWALNICZE I MONTAŻOWE DO ZBIORNIKÓW WYRÓWNAWCZYCH
Studium przypadku
Systemy grzewcze i chłodnicze
KLIENT
Wiodący międzynarodowy producent zbiorników ciśnieniowych, zbiorników wyrównawczych i płytowych wymienników ciepła.
SYTUACJA WYJŚCIOWA
Klient potrzebował zwiększyć moce produkcyjne o 25 procent, zwiększając dokładność i powtarzalność procesu oraz elastyczność produkcji. To wszystko musiałoby być zintegrowane z Przemysłem 4.0.
POTRZEBY KLIENTA
Dokładność i niezawodność procesu
Wzrost produkcji o 25 procent
Zmniejszenie ryzyka dla operatorów
Redukcja kosztów
Elastyczność produkcji
INTEGRACJA PRZEMYSŁU 4.0
ROZWIĄZANIE LEAS
Dwa spawarki pracujące jednocześnie. Spawanie drutem obwodowym łączy w sobie najwyższą jakość estetyczną i wytrzymałość mechaniczną.
Optymalizacja personelu +80%.
30% WZROST wydajności.
„Ten klient polegał na nas od lat, a my zbudowaliśmy kilka linii produkcyjnych i zbadaliśmy każdą z nich tak, jakby była pierwszą. Chcemy uniknąć powielania tego samego modelu. Naszym celem jest osiągnięcie najlepszej wydajności, stosując najbardziej odpowiednią technologię automatyzacji spawania i montażu dla każdej sytuacji, biorąc pod uwagę różne czynniki.”
Zespół projektowy LEAS
DLACZEGO LEAS
- POMYSŁ
Wybór elastycznej koncepcji automatyzacji - KOMPONENTY
Dobór technologii i komponentów o wysokiej wartości dodanej - UPROSZCZENIE
Uproszczenie całego procesu produkcyjnego - OPTYMALIZACJA
Zoptymalizowane wykorzystanie automatyzacji, minimalizacja manipulacji - DOŚWIADCZENIE PRZEKROJOWE
Międzybranżowe doświadczenie w wielu sektorach oferuje innowacyjne rozwiązania w porównaniu ze standardami przyjętymi w danej branży - ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Trwałość wniosku z perspektywy inwestycji i jej całkowitego kosztu posiadania (TCO) - POJEDYNCZY ROZMÓWCA
Jedna osoba kontaktowa dla projektu, która posiada wszechstronną wiedzę specjalistyczną - OSIĄGANIE CELÓW
Osiągnięcie założonych przez klienta celów jakościowych i wydajnościowych