Leas – Automatyczny system spawania i montażu grzejników rurowych

Klient: Międzynarodowy lider w produkcji grzejników rurowych i dekoracyjnych.

AUTOMATYCZNY SYSTEM SPAWANIA I MONTAŻU GRZEJNIKÓW RUROWYCH
Studium przypadku
Systemy grzewcze i chłodnicze

KLIENT

Międzynarodowy lider w produkcji grzejników rurowych i dekoracyjnych.

SYTUACJA WYJŚCIOWA

Priorytetem klienta, który posiada już dwie linie produkcyjne LEAS, jest wprowadzenie nowych produktów o innej konstrukcji, zwiększenie mocy produkcyjnych i uelastycznienie procesu produkcyjnego przy zminimalizowaniu stanów magazynowych. Obecnie produkty te wykonywane są ręcznie przez 3 lub 4 osoby.

POTRZEBY KLIENTA

Tworzenie nowych produktów różnych typów i rozmiarów
Zwiększenie mocy produkcyjnych
Automatyzacja produkcji
Zwiększenie elastyczności produkcji poprzez zmniejszenie stanów magazynowych
Integracja z Przemysłem 4.0

ROZWIĄZANIE LEAS

Grzejniki dekoracyjne, które zostaną wyprodukowane, są różnych typów i rozmiarów, zdolność produkcyjna tego systemu dla każdego grzejnika waha się od 60 do 90 minut w zależności od wielkości grzejnika. Wymiana modelu grzejnika waha się od 5 do 10 minut dla jednego operatora i w zależności od modelu.

Optymalizacja personelu +70%
Produkcja ZWIĘKSZONA O 30%

„Mieliśmy doskonałą współpracę z klientem i często rozmawialiśmy z jego technikami, aby półprodukty nadawały się do automatyzacji i zgrzewania oporowego. W końcu stworzyliśmy grzejniki, bardzo szczególne i urzekające produkty, które zostaną wprowadzone do sektora grzewczego.”
Zespół projektowy LEAS

DLACZEGO LEAS

  • POMYSŁ
    Wybór koncepcji automatyzacji liniowej
  • SKŁADNIKI
    Dobór technologii i komponentów o wysokiej wartości dodanej
  • UPROSZCZENIE
    Uproszczenie całego procesu produkcyjnego
  • PARTNERSTWO
    Długoterminowe partnerstwo
  • DOŚWIADCZENIE PRZEKROJOWE
    Międzybranżowe doświadczenie w wielu sektorach oferuje innowacyjne rozwiązania w porównaniu ze standardami przyjętymi w danej branży
  • ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
    Trwałość wniosku z perspektywy inwestycji i jej całkowitego kosztu posiadania (TCO)
  • POJEDYNCZY ROZMÓWCA
    Jedna osoba kontaktowa dla projektu, która posiada wszechstronną wiedzę specjalistyczną
  • OSIĄGANIE CELÓW
    Osiągnięcie założonych przez klienta celów jakościowych i wydajnościowych

Po więcej informacji prosimy o kontakt poprzez formularz

Czy są Państwo zainteresowani produktem? Chętnie pomożemy!

Kontakt z nami

Usługi serwisowe

SZKOLENIA
SERWIS TECHNICZNY
OPTYMALIZACJA PROCESU
MONITORING I ANALIZA
ORYGINALNE CZĘŚCI

Pliki do pobrania

Leas

Wkrótce