Klient: Międzynarodowy lider w produkcji grzejników rurowych i dekoracyjnych.
AUTOMATYCZNY SYSTEM SPAWANIA I MONTAŻU GRZEJNIKÓW RUROWYCH
Studium przypadku
Systemy grzewcze i chłodnicze
KLIENT
Międzynarodowy lider w produkcji grzejników rurowych i dekoracyjnych.
SYTUACJA WYJŚCIOWA
Priorytetem klienta, który posiada już dwie linie produkcyjne LEAS, jest wprowadzenie nowych produktów o innej konstrukcji, zwiększenie mocy produkcyjnych i uelastycznienie procesu produkcyjnego przy zminimalizowaniu stanów magazynowych. Obecnie produkty te wykonywane są ręcznie przez 3 lub 4 osoby.
POTRZEBY KLIENTA
Tworzenie nowych produktów różnych typów i rozmiarów
Zwiększenie mocy produkcyjnych
Automatyzacja produkcji
Zwiększenie elastyczności produkcji poprzez zmniejszenie stanów magazynowych
Integracja z Przemysłem 4.0
ROZWIĄZANIE LEAS
Wczytując ten film, wyrażasz zgodę na politykę prywatności Youtube.
Grzejniki dekoracyjne, które zostaną wyprodukowane, są różnych typów i rozmiarów, zdolność produkcyjna tego systemu dla każdego grzejnika waha się od 60 do 90 minut w zależności od wielkości grzejnika. Wymiana modelu grzejnika waha się od 5 do 10 minut dla jednego operatora i w zależności od modelu.
Optymalizacja personelu +70%
Produkcja ZWIĘKSZONA O 30%
„Mieliśmy doskonałą współpracę z klientem i często rozmawialiśmy z jego technikami, aby półprodukty nadawały się do automatyzacji i zgrzewania oporowego. W końcu stworzyliśmy grzejniki, bardzo szczególne i urzekające produkty, które zostaną wprowadzone do sektora grzewczego.”
Zespół projektowy LEAS
DLACZEGO LEAS
- POMYSŁ
Wybór koncepcji automatyzacji liniowej - SKŁADNIKI
Dobór technologii i komponentów o wysokiej wartości dodanej - UPROSZCZENIE
Uproszczenie całego procesu produkcyjnego - PARTNERSTWO
Długoterminowe partnerstwo - DOŚWIADCZENIE PRZEKROJOWE
Międzybranżowe doświadczenie w wielu sektorach oferuje innowacyjne rozwiązania w porównaniu ze standardami przyjętymi w danej branży - ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Trwałość wniosku z perspektywy inwestycji i jej całkowitego kosztu posiadania (TCO) - POJEDYNCZY ROZMÓWCA
Jedna osoba kontaktowa dla projektu, która posiada wszechstronną wiedzę specjalistyczną - OSIĄGANIE CELÓW
Osiągnięcie założonych przez klienta celów jakościowych i wydajnościowych